Sprawdź też
Hitmark Robotics

Serwis

HelpDesk jest dostępny dla naszych klientów 24/7/365. Wyspecjalizowany zespół inżynierów serwisu w razie możliwości rozwiąże problem zdalnie bez konieczności wizyty. Jeśli jednak awaria wymaga wizyty serwisu w siedzibie klienta wówczas dysponujemy doświadczonym składem inżynierów, gotowych rozwiązać każdy problem. Na wizytę technik przyjeżdża zawsze przygotowany i wyposażony w niezbędne narzędzia.
Zadzwoń
+48604262200
Napisz
serwis@hitmark.pl
Zobacz więcej

Przywrócenie znakowania do 48 godzin

Ponieważ wiemy, że ciągłość produkcji jest kluczowym elementem każdego zakładu produkcyjnego, dlatego stajemy na głowie, aby przywrócić znakowanie w najkrótszym możliwym czasie. Lubimy się chwalić więc z dumą możemy powiedzieć, że średnia czasu przywrócenia znakowania to 6h 24min.

HelpDesk 24 godz./7

Nasi specjaliści są dostępni do dyspozycji naszych klientów przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Każdy problem staramy się rozwiązać zdalnie tak, aby jak najszybciej przywrócić znakowanie na linii produkcyjnej. Ponieważ wiemy, że produkcja musi działać nieprzerwanie i nie bierze wolnego nigdy! Tak jak my!

Maszyny zastępcze

Jako, że wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości produkcji w zakładach produkcyjnych posiadamy maszyny zastępcze, które w razie potrzeby udostępniamy naszym klientom na czas naprawy. Dzięki temu nie ma obaw, że proces znakowania negatywnie wpłynie na płynność produkcji.

Szkolenie

Zależy nam na tym, aby nasi klienci mieli pełną swobodę oraz łatwość obsługi urządzeń dlatego szczególny nacisk kładziemy na szkolenia dla pracowników zakładów. Wiemy, że dzięki tym umiejętnościom poziom pracy oraz jej wydajność znacznie wzrasta. Nasz wyspecjalizowany zespół inżynierów serwisu każdorazowo po dokonanej instalacji urządzeń przeprowadza szczegółowe szkolenie z ich obsługi.
WSPARCIE TECHNICZNE

Wyspecjalizowany zespół

Wiemy, że doświadczenie i wiedza naszych inżynierów serwisu przekłada się na szybkość oraz trafność diagnozy awarii. Co przekłada się na szybkość i skuteczność naprawy. Dlatego tak duży nacisk stawiamy na umiejętności naszych serwisantów, aby usługa serwisu była na najwyższym poziomie. Dokładamy starań, aby nasz zespół miał zapewnione cykliczne szkolenia mające na celu podnoszenie ich kompetencji oraz wiedzy. Zespół ponad 20 inżynierów jest dostępny dla naszych klientów świadcząc usługi najwyższej jakości.
WSPARCIE TECHNICZNE

Szybkość i jakość

Jako dostawca najwyższej jakości sprzętu made in Japan również świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Wiemy, że towar najwyższej klasy musi iść w parze z niezawodnym serwisem. To nieodzowny element, dzięki któremu nasi klienci mają pewność, że wybierając Hitmark zyskują zaufanego partnera biznesowego, na którym mogą polegać bez względu na sytuację. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zadowolenie klientów z naszych usług był na najwyższym poziomie. Działamy szybko i skutecznie, proponujemy indywidualne rozwiązania i niesztampowe podejście do najtrudniejszych nawet tematów.
WSPARCIE TECHNICZNE

Cykliczne przeglądy

Wykonywanie cyklicznych przeglądów jest kluczowym działaniem prewencyjnym mającym na celu zachowanie jak najdłuższej żywotności urządzeń. Dzięki wygodnej umowie przeglądowej nasi klienci zyskują pewność, że przegląd urządzeń będzie wykonywany przy użyciu oryginalnych części przez nasz autoryzowany serwis.
Korzyści wynikających z wykonywania cyklicznych przeglądów urządzeń Hitachi:
-najdłuższa na rynku 5-letnia gwarancja,
-wsparcie serwisu HelpDesk 24h/7,
-dostępność urządzeń zastępczych,
-wydłużona żywotność urządzenia,
-niezawodność maszyn na lata,
-pewność ciągłości pracy urządzeń i realizacji planu produkcji,
-oszczędność na kosztach naprawy,
-eliminacja awarii urządzeń.

Dokumenty PDF do pobrania

Formularz kontaktowy

    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram