Produkty i usługi serwisowe

W trosce o stabilną pracę Państwa linii produkcyjnych przedstawiamy nasz najnowszy produkt, Umowę Serwisową do drukarek Hitachi oraz Tiflex, którą dopasujemy indywidualnie do potrzeb każdego zakładu produkcyjnego. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oferujemy kompleksowe rozwiązanie, które zapewni ciągłość pracy drukarek Hitachi oraz Tiflex, wysoką jakość nadruku, jak i sprawne działanie systemu komunikacji przy najniższym wkładzie pracy operatorów linii.

 

NIEZMIENNE ELEMENTY PRODUKTU TO: 

BEZPIECZEŃSTWO

  • Szybka reakcja serwisu – natychmiastowe przywrócenie znakowania w przypadku awarii i/lub uszkodzenia drukarki Hitachi/Tiflex.
  • Helpdesk – całodobowa dostępność wsparcia serwisowego 24/7/365.
  • Szkolenia – profesjonalne szkolenia operatorskie z obsługi drukarek Hitachi/Tiflex.

ORGANIZACJA

  • Zapewniamy spokój i pamiętamy za Ciebie – Serwis Hitmark dba o stan techniczny Twoich maszyn i utrzymuje zalecaną częstotliwość przeglądów.
  • Kontaktujemy się z Tobą w odpowiednim terminie w celu umówienia wizyty serwisu z uwzględnieniem bieżącego planu produkcyjnego.
  • Stałe opłaty– niewielkie, przewidywalne opłaty miesięczne, łatwość budżetowania.

EKONOMIA

  • Maszyny zastępcze – w przypadku awarii lub uszkodzenia Twojej drukarki otrzymasz urządzenie zastępcze na 7 dni bez dodatkowych kosztów.
  • Specjalne ceny – w ramach umowy otrzymasz korzystne ceny na usługi pozaprzeglądowe.

 

Bez zmartwień:

Profesjonalne maszyny wymagają profesjonalnego podejścia. Umowa serwisowa jest idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy chcą utrzymać wysoką jakość znakowania przy minimalnym wkładzie pracy własnej. W trakcie trwania umowy to serwis Hitmark dba o regularne przeglądy, stan drukarek czy system komunikacji.

Oszczędność i dbałość o wizerunek Twojego produktu:

Miesięczny koszt ryczałtu jest zdecydowanie wygodniejszą formą płatności niż jednorazowa opłata za standardowe przeglądy. Regularny serwis i wykonywanie przeglądów pozwolą uniknąć wysokich kosztów napraw w przyszłości. Wypracowany atrament traci swoje właściwości - gęstnieje, a w przypadku atarmentów pigmentowych atrament osadza się na dnie zbiornika. Sytuacje takie skutkują pogorszeniem jakości wydruku i problemami ze strumieniem. Robiąc przeglądy regularnie unikniesz tego zagrożenia, gdyż nasz inżynier serwisu podczas przeglądu wymieni wyparcowany atrament na świeży.

Zadbaj o własny czas:

Przegląd okresowy to jedynie 30-60 minut pracy z maszyną. Zamień godziny poświęcone na eliminowanie potencjalnych awarii "jutro" na godzinę poświęconą prewencji "dziś". Wykonując przeglądy regularnie co 2 400 godz. pracy urządzenia, nie rzadziej niż raz w roku, zyskujesz komfort bezpieczeństwo i stabilna pracę Twojego urządzenia.

________________________________________________________________________________________________________

Celem uzyskania oferty/umowy serwisowej prosimy o kontakt ze Specjalistą ds.Sprzedaży Usług Serwisowych:

 

Paulina Bieganowska tel. 604 544 700

 

Hitachi